søndag 19. januar 2014

LYSEBLÅTT - DUCK EGG BLUE

Lyseblått er en av mine absolutte favorittfarger i interiøret. Da tenker jeg ikke på lyseblått som i babyblått men mere en dempet lys gråblå farge, kanskje det som på engelsk kalles "Ducke egg blue".






Så da jeg endelig fant stuegardiner i denne fargen hos Kid interiør var jeg ikke sen med å plukke de med meg. Kjekt med ferdigsydde og enkelt maljeoppheng så kunne jeg kjapt å få hengt dem opp også. Så dette ble altså årets første investering til huset.





Måtte dessverre ta bilde i blitslys så fargen kommer nok ikke helt til sin rette.

Løperen jeg hadde fra før viste seg å matche helt med gardinene. Hehe, kanskje ikke helt tilfeldig  :).









Men nå står forberedelser til kommende uke for døren. Skolesekker må gjøres klare, klær må legges frem, litt smårydding må til før jeg helt kan ta kvelden.




Ønsker deg en strålende uke og en hyggelig søndagskveld.



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails