søndag 4. september 2011

KREATIV SØNDAG

I kjøkkenavdelingen på Ikea kom jeg over jeg denne praktiske lille kassen. Den er nok i utgangspunktet beregnet på bestikk men som jeg fant ut egner den seg vel så bra til fargeblyanter.



Med en kjekk liten hank er den veldig grei å bære med seg når kreativiteten skulle melde seg. Og den er også veldig praktisk ved at man får en god oversikt over alle blyantene og lett kommer til dem


I dag var det en riktig innedag så kassen ble flittig brukt. Minstemann, som er veldidg glad i å tegne, bar den med seg og plasserte den på stuegulvet hvor han produserte tegninger på løpende bånd.



Dette er vistnok en kake-limousin. Ikke noe i veien med fantasien nei.



For en kreativ sjel er det godt å ha mange farger å velge i. Jeg har forresten et lite tips til de som ønsker å kjøpe gode fargeblyanter. På ebay får du kjøpt kvalitetsfarger til en mye rimeligere penge enn i butikken. Så løp å kjøp eller rettere sagt "klikk og kjøp".

Da avslutter jeg for denne gang. En ny uke venter og litt forberedelser må til.  Ha en strålende uke selv om yr melder om regn i størsteparten av Norge.


This box designed for cutlery, bought at Ikea, is as well suited for color pencils. Easy to carry around and with plenty of room for the pencils.

3 kommentarer:

Kristoffa sa...

Slike små kasser er så fine :)) Jeg har et par veldig gamle slike som jeg også bruker til oppbevaring. Både praktisk og fint med hanken :)

Ha ei riktig fin uke!

Anette Willemine sa...

Så praktisk! Veldig kos med slike tegnestunder. :)

Ønsker deg en glad dag og en fin ny uke!

Klem,
AW

Drøm sa...

Lur kasse å ha med seg:) Klem Julie

Related Posts with Thumbnails