mandag 17. september 2012

KVELDSSTEMNING

Våknet i dag til øspøs vær og da mener jeg virkelig øspøs - det bøttet ned. Dro på jobb i det samme øspøse været. MEN etter lunsj klarnet det opp og ble det strålende høstværet - sol og klar luft. Utrolig hvor fort det kan skifte på kort tid.


Så da måtte det bare bli en liten løpetur i mine nye joggesko. Løp først langs et blikkstille vann og savnet da å ha kameraet med. Så inn i skogen i passe ulendt terreng. Så nå kan jeg nyte kvelden med god samvittighet.


Tenner min nye lykt fra Kremmerhuset. Synes øyenstikkerne er herlige. Iallefall når de er dekorasjon og ikke i luften.

En fin kveld til deg også

1 kommentar:

HOUSEofME sa...

De er så utrolig koselige :)

Legger meg inn som følger på ny :) Håper du tar en kikk innom bloggen min :)

Related Posts with Thumbnails