mandag 21. januar 2013

JEG BADER MEG I LILLA

Fargerike har Kåret årets farge til (trommevirvel):

LILLA

Og valget er ikke gjort helt tilfeldig men som de sier på sin hjemmeside:

"Valget av Årets farge 2013 er tatt på grunnlag av kvalitative og kvantitative undersøkelser fra Fargerikes 110 butikker over hele Norge, samtaler med lokale farge- og interiøreksperter og et tett samarbeid med trendbyrået Nelly Rodi, som er best på fargetrender i det europeiske markedet".

Jeg synes selv at lilla er en farge som passer best i små doser. Spesielt den kraftige lilla som jeg ikke er så glad i. Men en støvete lavendelfarge synes jeg derimot kan være veldig elegant på den rette veggen.

Så til ære for årets farge har jeg gått til anskaffelse av litt lilla detaljer til badet. Først et deilig skumbad med en avslappende lavendelduft (allerede testet av guttene mine).


Og en håndsåpe i forskjellige lilla nyanser. Og kanskje  skaffer jeg meg noen lavendelfargede store myke håndklær. Om jeg finner den rette nyansen da.

Hva tror du, kommer du til å ta i bruk mer lilla i år?

1 kommentar:

mette sa...

Jeg var ganske så motvillig til lilla for en stund siden. Det gikk over...men er enig med deg at man må finne den rette nyansen.

Related Posts with Thumbnails