søndag 21. juni 2009

NYE STØVLER

I går dro vi avgårde til vår faste skobutikk, Skosko på Ramstadsletta for å finne sandaler til eldstemann. Dette er vistnok norges største skobutikk så de har et godt utvalg av merkesko til greie priser.

Og det var ikke bare eldstemann som gikk ut av butikken med nye sko. Jeg har jo lenge tenkt på å få meg nye støvler så når vi nå først var der så gikk jeg like godt til innkjøp av disse sjokoladebrune støvlene fra Ilse Jacobsen. Hadde vel i utgangspunktet tenkt meg Hunter støvler men jeg falt litt for disse da jeg så de "in live". Kanskje ikke helt sesongen for støvler nå men da står de iallefall klare når jeg skulle trenge det.

Ha en fin regnfri uke da dere.

1 kommentar:

Karna sa...

Kjempe gode støvler, som er varme og gode og har myke såler...er veldig glad i mine....selv om jeg håper på at det er leeeeenge til vi får brukt for dem igjen, i hagen blir det brukt grønne stygge støvler...kan ikke fjolle meg med Ilse i jorden...ha ha ha...

Related Posts with Thumbnails