lørdag 20. juni 2009

PUTE FRA TRUDE

For en liten stund tilbake var jeg så heldig å vinne en konkurranse inne hos Trude. Premien var et av hennes egenproduserte putetrekk og jeg kunne selv velge motiv. Og det viste seg å ikke være en veldig lett oppgave da hun har utrolig mange flott motiver å velge i. Men jeg greide da tilslutt å bli enig med meg selv og valget falt på dette flotte putetrekket:

Og det tok ikke lange tiden fra jeg hadde valgt motiv til putetrekket lå i postkassen.
Foreløpig er puten plassert i sofaen i kjellersuen hvor jeg synes det passer veldig godt inn mot de "nymalte" hvite veggene.

Et lite nærbilde.




Trude lager mye annet enn putetrekk så jeg anbefaler alle å ta en tur inn til henne å sjekke ut alt det fine hun lager og selger.




Da jeg først var i gang med å knipse litt bilder i kjellerstuen så tok jeg like godt litt bilder av denne kurven som jeg bruker til interiørmagasinene mine. Den ble kjøpt på konkurssalget hos Fryd.

1 kommentar:

M sa...

Hei, så koselig at du vant.
Stilig med stjernebrikken, jeg kjøpte sånn i motsatte farver på Kid.
Jeg fikk ikke med meg at Fryd gikk konkurs, jeg....
Jeg var lykkelig på vei dit for å handle mer til en serie tidligere, og der var det stengte dører...
Ja, da skulle du sett gjepen....!
Ha en fin lørdag, klem, M

Related Posts with Thumbnails