lørdag 13. februar 2010

HELGEPLANER

Så er det atter helg igjen. Har ikke de store planene for helgen men må vel ute å nyte det nydelige været vi har.  Blå-blå himmel og strålende sol med 5 minuser. Perfekt vintervær. Så det blir nok en skitur eller to i helgen.


I morgen er det jo tre ting på en gang. Valentinedagen, morsdagen og fastelaven. Så litt bollebaking må vel til i morgen. Tror det blir boller med vaniljekrem - deilig.  Tror nok bakeriene og blomsterhandlerne er litt snytt over at disse markeringene faller på samme dag. Hvordan planlegger du å feire disse dagene?



Og nå som OL er godt i gang tipper jeg det blit litt tid foran tv'en i kveld også.



En ny lykt fra Sia lyser opp i sofakroken. Ha en strålende helg.



1 kommentar:

Unknown sa...

Nydelig vær vi har ja, rene påskestemningen ute...♥

Søndagen for min del blir og sitte alene, men jeg skal koooose meg alene jeg, er flink til det;o)
Gutta skal på langtur med fotball-laget og datteren er på hyttetur med en venninne...

Men kvelden skal vi kooose oss med hjemmebakte scones, boller og marsipankake - gleder meg!

Ha en strålende lørdag og en herlig søndag!

Klem Line

PS: Nydelig Sia lykt du hadde fått deg ♥

Related Posts with Thumbnails