lørdag 22. mai 2010

NYTT LEKETØY

Jeg har fått meg ett nytt "leketøy". Bestilte meg  Photoshop Elements 8 her om dagen og i går kunne jeg hente den på posten. På forhånd hadde jeg lastet ned en 30 dagers prøve versjon  og den gav virkelig mersmak .

Jeg har selvsagt masse å lære for å kunne utnytte Elements fullt ut men jeg følte at det gikk relativt raskt å være oppe å kjøre på de enkleste redigeringene. Og her er det masse muligheter. Gleder meg til å utforske den nærmere.


Har du noe erfaring med Elements? Hva synes du i så fall?



1 kommentar:

Bettum Villa sa...

Så morro da! Jeg har elements 7.0 og synes det er et kjempe greit program. Skulle gjerne hatt en sterkere pc vel og merke for den suger krefter og kan noen ganger være litt treig, men det funker flott på min kjæres stasjonære pc.

Så lykke til med fremtidig bilderedigering.

Klem Madelén

Related Posts with Thumbnails