mandag 31. mai 2010

OPPUSSINGSOBJEKTER

Jeg rakk en tur innom det lokale loppemarkedet i helgen. Der var jeg ikke alene gitt. Masse kaos så jeg ble ikke så lenge. Jeg var i grunnen ute etter å finne en tallerkenhylle og det fant jeg. Så denne ble med meg hjem som eneste kjøp.



Den skal males hvit og brukes som bok/blad hylle til minstemann. Hans reaksjon da han så den var "den gamle greia der". Så jeg måtte berolige han med at den nok ble finere med litt maling. 
Foreløpig er den vasket og pusset. Neste trinn blir grunning.

Når jeg nå først er i farten og skal svinge malekosten så tar jeg like godt denne stolen med i farten.


Den fungerer som ekstrastol når vi er mange rundt bordet. Nå skal den få lov til å bli hvit den også. Litt mere diskret farge eller hva?

Resultatet kommer etterhvert.

Da er det bare å nyte den siste mai-kvelden.




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails