søndag 12. september 2010

FOKLEDDE BOMBER

I forrige innlegg viste jeg noen lys jeg kjøpte i Skottland i sommer. Og det var ikke bare lysene som ble med meg fra den butikken. Jeg fikk nemelig også øye på disse koppene fra Cath Kidston. Nå er ikke jeg så veldig "blomstrete" av meg men disse synes jeg var søte. Og akkurat passe store til Cappucino'en.  Og det at det fulgte med en søt boks gjorde heller ikke noe. Så to stykk blomstrete kopper i hver sin boks fikk altså slå følge med duftlysene ut av butikken.



Jeg kunne jo ikke risikere at koppene skulle bli knust på veien hjem så de ble lagt i håndbagagen. Og jeg ble da, ikke helt uventet, stoppet i sikkerhetskontrollen på flyplassen. Ikke vet jeg men de små metall-boksene så kanskje ut som noen små bomber på skjermene deres.  Så da måtte sekken min gjennomsøkes til de fant ut at det nok bare var "lollies".  Så de trodde tydeligevis at boksene inneholdt godteri. Jaja, kanskje det er en ide å bruke boksene til godterioppbevaring. Noe må de jo brukes til.

Begge koppene kom seg altså trygt til Norge og er forlengst blitt tatt i bruk. 



Så var det søndag kveld igjen og en ny uke venter. I dag har vi ikke hatt de store prosjektene. Jeg har fått bakt skoleboller og fått ryddet litt i skuffer og skap. Følse veldig greit og fått unnagjort det. Så kan det sjekkes av listen. Nå gjenstår litt rydding av huset før vaskehjelpen kommer i morgen.

Ønsker alle en flott høstuke. 




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails