fredag 8. april 2011

AWARD

Jeg har fått en award fra den flotte bloggen til Moccashusside



Med awarden  fulgte det en oppgave:
1. Link til den som gav deg awarden
2. Besvar spørsmål
3. Send den videre til ti andre

Linke har jeg gjort og her kommer mine svar

Spørsmål 1: Hvorfor begynte du og blogge?
Ja, si det. Hadde fulgte endel interiør-blogger før jeg fikk lyst til å prøve selv. Synes det så artig ut samt at det var en fin måte å samle egne interiør-ideer og prosjekter på.

spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Hovedsakelig interiør-blogger men også noen mat og foto -blogger

Spørsmål 3: Favoritt makeup merke?
Helena Rubenstein


Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
Ikke så opptatt av merker men kjøper det jeg synes er pent. Liker forøvrig godt ChillNorway

Spørsmål 5: Ditt "må ha" makeup merke?
Bruker ikke så mye sminke til daglig men mascaraen må på. og da helst Helena Rubenstein


Spørsmål 6: Favoritt farge?
Akkurat no går det i en del brun-nyanser men nå som våren er her blir det mere og mer "friske" farger.
Liker godt kombinasjonen lyseblått og brunt.

Spørsmål 7: Favoritt parfyme?
Incanto Charms av Ferragamo. "Flasken" er akkurat tom så jeg må snart skaffe ny.

Spørsmål 8: favoritt film?
Liker godt å kose meg med en god film og har mange favoritter.
Lenge siden jeg så den men likte godt "A room with a view"
"Something's gotta give" er heller ikke så verst.


Spørsmål 9: Hvilken land vil du besøke og hvorfor?
Veldig glad i Frankrike etter å ha bodd der et år.

Spørsmål 10: 5 ting du alltid har med i veska?
- Lommebok
- Mobil
- Nøkler
- Lebestift
- Førerkort

Isteden for å sende den videre kan den som har lyst til å svare på den gjøre det :)



 


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails