fredag 5. august 2011

BEVINGEDE ORD

Tenk så har vi kommet til august dere og jeg har min siste feriedag. Fire uker med deilig sommerferie er snart over og jeg må snart komme meg ut av feriemodus og over i jobbemodus. Ikke så lett etter en så lang og fin ferie. Spesielt hardt blir det nok å stå opp tidlig om morgenen igjen. Men det går seg nok til.


Siste uke har jeg vært i Kristiansand med barna  og var utrolig heldig med været. Sol og varmt vær hver eneste dag. Turer på bystranda, god mat på fiskebrygga, vennetreff og smeigedager på svabergene på Odderøya. Skikkelig sørlandssommer.

En liten bytur ble det også tid til og da kom jeg over dette flotte bokmerket. Synes teksten var så bra at jeg godt kan bli minnet på den hver gang jeg åpner en bok.



 Men nå skal altså helgen nytes før "alvoret begynner. Ikke store planer for helgen men litt forberedelser til hverdagen må vel til.

Ha en flott helg.



2 kommentarer:

Emidoras verden sa...

Høres ut som dere har hatt en avslappende og fin ferie.
Fint bokmerke med noen sannhetsord:)
Kos deg i helgen og nyt siste feriedager!
Klem..

ARKinterior sa...

Fine ord på bokmerket ditt!!
Koselig å høre at dere har nytt de deilige dagene som var sist uke her i sør.

Related Posts with Thumbnails