søndag 7. august 2011

NYE GARDINER KANSKJE

I går strålende vær og i dag striregn. Skal si det skifter fort. Jeg fikk likevel gjort det jeg hadde planlagt i hagen. Godt å ha det gjort selv om jeg ble helt gjennomvåt.

I dag har jeg også surfet litt og kom over disse gardinen hos Ellos. Har litt lyst på nye gardiner til stuen da jeg begynner å bli litt lei av de gamle. Synes i grunnen disse var ganske så fine. Hva synes du?




Vi har grå sofa så de passer jo bra inn i fargen også.  Foreløpig litt usikker om jeg vil ha ensfargede eller striper. Men som sagt disse er absolutt en god kandidat.

I morgen begynner hverdagen igjen. Så da er det bare å komme seg i seng i tide så det ikke blir altfor hardt å stå opp.

Ha en fin uke.

3 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Hei du! De var klassiske og fine synes jeg.

Det enkle er ofte det beste når det gjelder gardiner synes nå jeg.

Ha en fin uke du også!
Klem Anine

Bo med Lena sa...

Jeg likte gardinene. Selv har jeg lin-look-gardiner fra KID og er superfornøyd med dem. De er rolige og med fin struktur :)

vår lille verden sa...

Fine gardiner..selv har jeg fått sydd meg liftgardine i lin til kjøkkenet og gleder meg til og få de opp!ha en god dag:)

Related Posts with Thumbnails