mandag 19. mars 2012

VÅRLIGE LE CREUSET

Nå som våren er på anmarsj får man ett akutt behov for litt farger etter alt det gråe, brune og svarte som vi har omgitt oss med i vinter. Både på interiør- og på kles -fronten.



Og disse støpejernsgrytene fra Le Creuset har virkelig noen energiske farger. Artig med litt farger utenom det vanlige på kjeler. Lyser opp på kjøkkenet.



Ikke lenge til påske nå så det hadde vært kult med både en gul og en orange gryte men jeg tror favoritten min må  bli (trommevirvel): 

Caribbean blå.
Fin i ildfast form også.

Hvilken farge ville du valgt?


2 kommentarer:

Fjordlykke sa...

Så glad da jeg så at de var kommet i disse fargene, for jeg liker ikke de mørke. Lys blå definitivt favoritt!
Ha en fin dag!
Klem:)

Unknown sa...

Disse er bare nydelige! Jeg ville valgt lys blå :)

//Beate

Related Posts with Thumbnails