søndag 4. november 2012

KLAR FOR GODSTOLEN

Da var det søndagskveld igjen. En ny helg har sust forbi og en ny arbeidsuke står for dør. Etter både ha bakt eplekake, laget skikkelig søndagsmiddag og jogget en tur er jeg nå ganske så klar for å finne godstolen hvor strikketøyet ligger å venter.


Jeg har nemlig funnet frem strikkepinnene igjen. Det er kjempeleeeenge siden sist jeg strikket så jeg har tenkt å starte på noe enkelt - et sjal. Et varmt, godt og pusete sjal i fargene blått og beige. Og med pinne nr 5 tror jeg det skal gå ganske radig.



Her om dagen var jeg på Damenes Aften på Bohus og med 20% på hele butikken ble det noen småting som ble med hjem. Så i godtolen venter også denne nye puten fra Bohus. Så med disse linjer tror jeg at jeg avlsutter og går å legger opp noen masker.

Håper du også har en trivelig og avslappende kveld og lader batteriene for neste uke.


 

1 kommentar:

MittLilleHjerte sa...

Hei:)
Strikking er jo så gøy:)
Kjekt med 20% på bohus da! Fin pute:)
Tipser deg om giveaway på bloggen min på happylights;)
Fin kveld videre!
Janne

Related Posts with Thumbnails