onsdag 18. februar 2009

ENDELIG VINTERFERIE

Denne uken er det vinterferie på østlandet og jeg har bevilget meg to dager fri fra jobben. Tar med meg gutta sørover til Kristiansand for å besøke mine foreldre.

Det skal bli deilig med en liten ferie, slappe av, besøker venner og forhåpentligvis nyte godt av barnevakt. Tror gutta også gleder seg veldig. De har hatt nedtelling lenge nå.



Vi tar toget nedover, og jeg har bestilte plass i familievogna. Men når man bestiller billetter på internett er det så genialt lagt opp at man ikke får vite plassene før man har bekreftet bestillingen. Så vi har endt opp med tre spredte plasser. Så i teorien skal da min to villbasser på 4 og 7 år sitte ved siden av vilt fremmede folk (som aner fred og ingen fare).

Men ved utsiktene til å sitte ved siden av en urolig 4 - åring tipper jeg det går ganske greit å få byttet plass.



Bildene her er hentet fra Åsberg Interiør & Styling og viser ett litt minimalistisk skandinavisk interiør.



Da ønsker jeg alle en fortsatt god uke og en god ferie til alle som er så heldig å ha det.

1 kommentar:

Katarina sa...

Ai,jeg digger det øverste bildet i dette innlegget! Lekkert!

Related Posts with Thumbnails