tirsdag 3. februar 2009

LYSENDE ELGHODE

På min jakt etter belysning til den nyoppussede kjellerstua traff jeg på denne elgen.
Synes det var en ganske orginal ide å kombinere det klassiske elghode med belysning. To fluer i en smekk på hytteveggen.

Får ikke helt bestemt meg om jeg synes det var "Kitschy" eller kult. Morsom var den nå men jeg tror nok allikevel at det ikke dukker opp noe elghode opp på min kjellervegg med det aller første. Hva med dere - kunne dere tenkt dere å hatt denne karen hengende på veggen?



Kanskje det hadde vært en ide for de trauste turisthyttene eller et trendy høyfjellshotell.

Foto: Designerlife

3 kommentarer:

GundaM sa...

Hmmm, jeg har jo noe lignende nede i kjelleren hos meg bare at det er en hjort... ;)

Stilig syns nå jeg da !!!

Unknown sa...

Jeg synes den er fantastisk kul! :D Men mener å huske den er fryktelig dyr?

monica k sa...

først syns jeg det var morsomt kommet på.men ville ikke hatt n på veggen min. passer nok best til ett kulere ungdomsrom

Related Posts with Thumbnails