tirsdag 5. januar 2010

MORGENSTUND

Etter en lang og god juleferie har det vært hardt å komme seg opp de to siste morgenene. Ikke minst for minstemann som har vært så morragretten som det går ann.

Jeg er heller ikke noe utpreget A-menneske og når det i tillegg er kaldt og mørkt om morgenen spretter jeg ikke akkurat opp av sengen med ett smil om munnen og full av energi klar for nok en dag. Regner med at jeg ikke er alene om akkurat det i denne årstiden?
Men dette kan kanskje en av julepresangene mine hjelpe meg med.



Jeg har nemelig blandt annet fått en lys-vekkerklokke til jul. Den virker slik at lyset i lampen slår seg gradvis på en halv time før vekker tidspunktet. I tillegg har den en behagelig "pling-plong" vekkemusikk. Ingen illsint ringe lyd her altså.



Så i kveld har jeg montert lys-klokka  på nattbordet. Skal bli spennende å se i morgen hvordan det funker.

Ha en god natt alle sammen og en rolig morgenstund



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails