søndag 24. januar 2010

NAMMENAMM

Nå er det faktisk blitt søndag kveld  allerede - helgen går så utrolig fort. Man har så mange planer for alt man skal få gjort men ender som regel opp med å få gjort minimalt. Det er det vel flere som kjenner seg igjen i vil jeg tro? Men vi har fått brukt mye tid sammen med barna og det er jo det viktigste. I dag har vi blandt annet vært på ski alle sammen i et perfekt ski vær.


Ett av høydepunktene på lørdag for gutta er lørdagsgodteriet til barne-tv. Kanskje fordi vi nettopp har begynt med det. Jeg synes vi har vært "flinke" som har holdt stand mot det helt til nå iogmed at eldstemann har rukket å bli 8 år før det altså er blitt fast på lørdagene. Min mening er at det ofte er foreldrene som introduserer det for barna sine før barna egentlig spør etter det. Og det skjønner jeg ikke helt poenget med. Eller hva synes du?



Men nå er det altså blitt lørdagsgodt her i huset også - ikke så mye men nok til at det er litt stas. Så her om dagen  dukket det opp, ikke helt uventet to små søte godis skåler i posten. Disse har jeg bestilt fra New England Style. Synes de var så søte og akkurat passe store.



Favoritten til gutta er sure føtter så det må opp i skåla.

Ha en fin søndagskveld med full oppladning til ny uke.




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails