torsdag 11. mars 2010

GRØNT ER SKJØNT

Vårfornemmelsene har begynt for fullt i Blogglandia og her er det intet unntak. For meg er det virkelig blitt vår når vi kommer hjem fra påskeferie. Når klisteret blir fjernet fra skiene og snøen blir spadd ut av hagen for å hjelpe på snøsmeltinga. Når syklene blir tatt frem og boblejakkene lagt bort.

Og når de irrgrønn fargene begynner å titte frem i naturen - da er det vår.


Så da jeg så denne grønne døren i Lillehammer kom det sigende litt vårfornemmelsen, selv om snøen lå rett ved.

Fikk øye på den da jeg satt i bilen og ventet på min bedre halvdel som var inne i en sportsbutikk.
Kameraet lå i fanget så det var bare å sveive ned vidnuet og knipse.

Hva gir deg vårfornemmelser og når er det vår for deg?



2 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Yndlingsfargen!

Ha en fortreffelig dag ;O)

Liv

Marianne sa...

Takk for hyggelig kommentar! Fuglesang er mitt ultimate vårtegn : ) God helg!

Related Posts with Thumbnails