fredag 26. november 2010

PÅ ØNSKELISTA

Nå var det jammen lenge siden sist jeg har oppdatert bloggen min. Tiden flyr av gårde, men skal den først fly avgårde er det bra den gjør det i november. Jeg synes nemlig november er den mørkeste og kjedeligste måneden i året. Mørkt og kaldt og ikke mye som skjer. Men nå går det jo heldigvis mot desember og jul. Og da er det kanskje på tide å tenke litt på ønskelisten.

Og inn på listen min suser denne boken:


Anemone Interiør av Anemone Wille Wåge.

Boken  beskrives på følgende måte:
"I denne stilfulle og gjennomillustrerte boken presenterer stylist og interiørdesigner Anemone Wille Våge sine vakre interiører, fra moderne til historiske miljøer i inn- og utland. Hun har innredet leiligheter, bolighus, kontorer, restauranter og hoteller - alle med individuelle uttrykk og i harmoni med stedets arkitektur og omgivelser. I boken vises blant annet hennes interiører fra Lille Ulefos, Copperhill Mountain Lodge, Choice hovedkontor og restaurant Eik Annen Etage"

Jeg bladde såvidt i den hos bokhandleren og den så virkelig flott ut. Så den må altså på lista mi.

Som sagt synes jeg november er litt tung måned og det er det sikkert flere som synes. Så her kommer et lite tips til hvordan man kan få litt energi i mørketiden:

Ta en Zumba-time




Det gjorde jeg i går og det hjalp på energien gitt. En kjempflott treningsform med mye fin musik med fengende rytmer og lettlærte dansetrinn. Anbefales.

Og i morgen skal jeg gjøre noe annet energigivende nemlig finne frem adventskassen på loftet og starte adventspyntingen. Tipper det er flere som ha de planene, eller?





Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails