lørdag 27. november 2010

TUR TIL BÆRUMS VERK

I dag ble det en shoppingtur til Bærums Verk og den flotte butikken Verket Interiør. Og der manglet det ikke på fristelser. Tok noen bilder med mobilen så dere kan se 

Trestubber som stoler er jo orginalt.




Masse forskjellig julepynt. Her hvite engler.


Riviera Maison dekket bord.

Litt mere fra Riviera Maison hjørnet.

I tillegg til interiørartikler har Verket interiør mange fine møbler. Så her ble jeg gående rundt å titte ganske lenge. Litt julegaver og litt julepynt ble med hjem.

Så er du i nærheten så ta en titt innom. Ikke lett å komme tomhendt ut. 



4 kommentarer:

Anette Willemine sa...

I og med at jeg er fra Bærum har jeg vært på Bærums Verk fra jeg var liten. Jeg setter stor pris på stedet, og synes det er både spennende og flott å se hva de har fått til opp gjennom årene. Det har vokst til å bli et sted folk kommer langveisfra for å oppleve. Har vært mange ganger på julegrantenningen, men i går kunne jeg dessverre ikke være der. Kjørte forbi på ettermiddagen, og så alle menneskene som hadde samlet seg. :o)

Verket Interiør har utrolig mye lekkert. :o) Enig med deg - mye fristelser!

Ønsker deg en fin første søndag i advent!

Klem,
Anette Willemine

Emidoras verden sa...

Så mye fint!
Skulle gjerne ha vært en tur der, men det blir nok litt for langt unna:)
Fortsatt fin søndag!
Adventsklem♥

Made in heaven sa...

Bærums Verk har så mye fint, nå fikk jeg lyst å ta turen. Er en liten stund siden jeg har vært der nå:)

russiske kvinner sa...

Nydelige og spennende bilder.

Related Posts with Thumbnails