mandag 10. januar 2011

FIN GAVE

På ønskelista min til jul lå boka Anemone Interiørdesign. Og jammen meg var jeg ikke så heldig at den lå under juletreet.

Men jeg fikk ikke så mye tid til å sette meg ned med den i julen men nå på søndag bød anledningen seg.  På lørdag var vi nemelig i 40-års lag så søndagen ble en ganske daff dag. Akkurat passe daff til å kose seg i sofaen med denne flotte boka.



Og flott og innholdsrik er den. Anemone viser mange forskjellige interiører. Alt fra sitt eget hjem, Lille Ulefoss, til den nyoppussede Theatercafeen.  Bildet over er fra et privat feriehus i Provence. 


Noen av interiørene i boken har jeg sett før i diverse interiørmagasiner. Som f.eks Petter Stordalens luksushytte i Åre.



Og boken var faktisk signert at Anemone selv. Morsomt.


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails