lørdag 1. januar 2011

JULENISSEN HAS LEFT THE BUILDING

Da er vi godt i gang med 2011 og nissen er nok forlengst tilbake på nordpolen hvor han nyter en velfortjent hvil.


Han hadde det visst litt travelt med å komme seg hjem for det ser ut til at han glemte luen sin på veien. Men tipper nissemor og nisseungene ordner en ny lue til han til neste år.

Så mens julen ebber ut starter et nytt og forhåpentligvis spennende år. Så jeg vil gjerne benytte anledningen til å:

ØNSKER ALLE OG ENHVER ET FLOTT OG INNHOLDSRIKT NYTT ÅR. 


 

5 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Herlig foto! Kjenner at jeg gleder meg litt til å rydde bort julepynten nå... ;-)

Godt nyttår til deg og dine!

Anonym sa...

Morsomt ordspill på Julenissens avgang! Men jeg synes det er for tidlig å rydde bort julepynten. Blir trist av å se juletrærne som sto på fortauet allerede første juledag. Sjokkert!

Har hverken juletre eller julepynt. Har ikke plass. Kunne dere ikke pynte litt lenger:-) Synes det er hyggelig å se alle julepyntede hjem på et utall blogger. Mange har det så fint, og jeg drømmer om at slik og sånn vil jeg også ha det.

Hvis jeg begynner nå, kanskje jeg kan lage noen små nisser og dekorasjoner - til jul:-)

Godt nytt år, alle!

adales verden sa...

hehe
her er nissen og borte!
Ønsker deg og dine et herlig nytt år!

LYKKEBO sa...

Hehe... Koselig innlegg:)

Godt nyttår til deg å:)
Klem

Anette Willemine sa...

Herlig!

Ønsker et flott nytt år!
Må det bli slik du ønsker!

Klem,
Anette Willemine

Related Posts with Thumbnails