torsdag 10. desember 2009

KULTUR I TRAVLE TIDER

Det er travle tider for tiden og derfor er bloggen blitt litt nedprioritert. Men en liten rapport fra denne kanten kommer her. De siste to dagene har stått i kulturens tegn.

På tirsdag var jeg nemelig i Operaen sammen med min svigermor og svigerinne. Vi så den klassiske balletten Nøtteknekkeren. Det var første gangen jeg var på en forestilling i den ny norske operaen så det var i grunnen på tide. Og balletten var helt nydelig. Flotte kulisser og kostymer og dyktige dansere.







En virkelig ballerina - nydelig ikke sant.

I går var det duket for en helt annen kulturopplevelse. Da var vi klare for Teskjekjerringas Julestrid på Det Norske teateret. Og denne gangen var selvsagt barna med. Kjempekoselig forestilling hvor barna fikk være med å pynte og gå rundt juletreet. Var nok mest for de minste men jeg tror 8-åringen min koste seg også.




I morgen tidlig er vi klare for nok en liten "kulturopplevelse". Da er det nemelig Lucia-tog i barnehagen. Minstemann skal i år være pepperkakemann for første (og siste) gang. Litt vemodig blir det siden det er hans siste år i barnehagen.

Hei så lenge.




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails