søndag 29. august 2010

HØSTLEKTYRE

Ute striregner det. Begynner å bli litt lei av det været. Men en får gjøre det beste ut av det og kose seg inne. Og hva er da bedre enn å sette seg ned med en god bok. Så med tanke på høstmørket som venter er en ny  bokpakke fra Capris nådd 4Hjerter hjemmet.


Først ut av pakken spratt denne karen. Nate Berkus - Home rule. Boka inneholder mange gode innredningsråd. Gleder meg til å lese den.



Neste bok som kom frem var Understanding Exposure Av Bryan Peterson. En bok som har fått veldig gode kritikker og som gir en god innføring i hvordan man skal eksponere, bruke blender, lukker og ISO for å ta gode bilder. Med mitt nye kamerea i hånden er det også en bok jeg gleder meg til å kikke næremere på.



Så her "piles" det opp med bøker. Må bare passe på å få tid til å lese dem.

Hva står på din høstlektyre-liste?




1 kommentar:

Anette Willemine sa...

Akk - Nate... Han er like vakker som sine interiør. Seriøst - en utrolig dyktig kar. Liker veldig godt hans design.
Jeg koser meg fortsatt med Hennie-boken, men det blir nok en tur til bokhandelen i løpet av de neste høstukene.

Ønsker deg en fin kveld!

Klem,
Anette Willemine

Related Posts with Thumbnails