fredag 27. august 2010

MITT FØRSTE NETTKJØP

Å handle på nettet er nå like enkelt, om ikke enklere, som å handle i butikken. Men for 11 år siden, da jeg gjorde mitt første kjøp på nettet var det ikke vanlig i det hele tatt. Det fantes så og si ingen nettbutikker og enda mindre erfaring med hvor sikkert det var. Så jeg husker jeg var veldig spent på om jeg ville få varen jeg hadde bestilt og betalt for.

Mitt første kjøp var altså denne blenderen fra Princess og den kom frem som dere skjønner. Jeg likte og liker fortsatt den litt gammeldagse designen. Synes det er litt 50-talls følelse over den.



Men nå er den gamle traveren blitt 11 år gammel og begynner å synge på siste verset. Den både lekker og bråker endel men det er kanskje ikke så rart etter å ha blandet litervis med deilige smoothies til oss. Men den er altså moden for utskiftning og som erstatter kunne jeg godt tenkt meg denne fra KitchenAid:





Jeg er klar over at det er en ekte "blogg-blender" men det er kanskje ikke uten grunn. Og det spørs om ikke den også blir handlet på nettet.  Ser at Komplett.no har den til 1295. Tror jeg skal sette den på bursdags-ønskelista mi.

Hva med deg handler du mye på nettet? Og husker du ditt første kjøp?

Mitt andre kjøpe på nettet var forøvrig en lava-lampe. Den ligger nå på loftet i påvente av bede lava-lampe tider.

Ha en fin helg da dere og lykke til til alle Birken-sykkelister. De kan trenge det med det været som er meldt.




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails