søndag 17. oktober 2010

KITCHENAID IN DA HOUSE

Pakker i posten er alltid gøy -selv om en vet hva den inneholder. For en liten stund siden hadde jeg bursdag og var så heldig å få en blender i gave. Men det var ikke "riktig" blender da vet du så jeg fikk byttet den inn og bestilte meg istedet (ja nå kan dere gjette)...







blogg blenderen, nemlig KitchenAids blender i fargen Creme. Det stod mellom hvit og crem men jeg falt altså ned på Creme. Og kan foreløpig si meg godt fornøyd med det valget.
Snuste litt rundt på nettet for å finne ut hvor jeg kunne få den rimligst og endte opp med å bestille den fra Flust.



Og den måtte selvsagt raskt prøves ut - og først ut var en blåbær smoothie. Sunt og godt. Gleder meg til å teste den videre.

Har du noen favoritt drikke eller mat du lager i blender?


2 kommentarer:

*sne* sa...

Grattis! Jeg fikk kjøkkenmaskinen til bursdagen min, og nå ønsker jeg meg blenderen også. Fantastiske produkter! Jeg lager for det meste smoothies og frapper i blenderen min, som jeg har i dag.
God søndagskveld!
/Christine

Karna sa...

Grattis.....da er det bare å nyte noen gode smoothies av høstens bær da.....herlig!

Related Posts with Thumbnails