mandag 20. desember 2010

JULEPOSTEN SKAL FREM


Julekort produksjonen er godt i gang. Når man først setter seg ned så går det unna på løpende bånd.  Noen kort blir bare signert mens andre blir litt mere utførlig skrevet.

Hvordan er det med dere? Skrives det lange avhandlinger eller er det kun signering?






Årets julekort ble bestilt fra Optimalprint. Her var det mange maler å velge mellom - nesten litt for mange for en som har litt vanskelig for å bestemme seg. Men grei pris og rask levering. Det liker vi. Spesielt når jeg som vanlig er litt sent ute med bestillingen.



Søte nisser må til.




Inne i kortet har jeg fått printet denne fine julesangen. Sist hørt sunget av minstemann på skoleavslutningen.  

Nå er de fleste sendt avgårde så forhåpentligvis når de frem til mottakeren før julaften.

Hvordan ligger du ann med juleposten?



2 kommentarer:

Skolelyst sa...

Her ligger vi godt an. Julebildet ble tatt i november. Min mann skrev noen ord på data, om året som snart er gått. Dette ble printet ut og limt bakpå bildet.
Nå er alle kortene sendt avgårde:-)
Julebaksten derimot... Jeg er glad det fins gode kaker på bakerier.

Anonym sa...

Jeg fulgte anmeldelsene til fotobok eksperten og valgte smartphoto da jeg skulle lage meg en fotobok, synes de fungerte ganske bra :)

Related Posts with Thumbnails