tirsdag 8. november 2011

GUTTEROMMET DEL 2

God tirsdagskveld - her kommer litt flere bilder fra minstemanns rom. Rommet er ikke så veldig stort men jeg føler vi har fått utnyttet det så godt som mulig. Veggene har vi malt i blått og hvitt. De kort veggene i blått mens langveggene går i hvitt. Jeg har prøvd å holde de fleste møblene i hvitt da man ofte får nok andre farger i form av bilder og leker på et barnerom.

I utgangspunktet var det litt anderledes møblert enn det dere ser her. Skrivebordet stod blandt annet på langveggen. Men en kveld var det en voldsom romstering på rommet og da jeg skulle sjekke hva som foregikk så hadde beboeren jammen meg gjort en aldri så liten ommøblering og resultatet var faktisk ikke så værst.


Kjekt hyllesystem hvor en får plass til mange leker uten at det blir for ruvende. Boksene kan man få i forskjelig størrelser og farger



På noen av boksene har jeg klistret på bilde av  inneholdet. Gjør det lettere å holde orden og sortere lekene.



God og romslig hylle med en stor skuff nederst. Her er det god plass til alle permene, bøkene, spill og puslespill. Og Kapla er alltid like aktuell. En leke jeg virkelig anbefaler.




Søt liten piratkrok


 Kleskap som går helt opp til taket.

Nå skal jeg ta met en liten tur rundt i blogglandia og se hva som rører seg der før jeg stikker på Zumba- trening. Hva er dine planer for tirsdagskvelden?

Heidå.



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails