fredag 9. januar 2009

JAMMEN VAR DET IKKE HELG IGJEN

Ja, da var første uke i januar over og helgen er her igjen. Det har vært litt tungt å komme seg opp av senga om morgene men det har hjulpet med det fine været vi har hatt de siste dagene.

Planen for helgen er å få ryddet bort de siste restene av julen. Bla. hive ut juletreet - føler det er på høy tid.

Så skal jeg begynne på oppussingen av kjellerstuen. Vi har nemlig furu-brystpanel i kjellerstua, og nå skal den endelig til pers. Planen er å male den og veggen over i eggehvit. En ganske stor jobb da møbler må flyttes på, kvistelakk må påføres osv men jeg gleder meg til sluttresultatet så det er motivasjon nok.

Er jeg heldig rekker jeg en liten tur til byen for å sjekke januar-salget.
Det skal også bli deilig å ligge litt lengre om morgenen :)
Med dette ønsker jeg alle en riktig god helg.

Foto: Ballard Designs

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails