søndag 4. januar 2009

NYTT ÅR - NYE MULIGHETER

Nå som det nye året allerede er blitt noen dager gammelt så er det på høy tid at jeg ønsker alle som er innom her ett riktig riktig godt og spennende nytt år. Det har vært kjempegøy å bli "kjent" med dere alle og jeg setter veldig pris på alle kommentarene dere legger igjen.

I år så var den store julegaven fra mannen og meg til hverandre en ny flatskjerm -tv. Vi synes vel egentlig det var litt "råflott" å kjøpe det iogmed at vi hadde en helt grei tv som fungerte helt bra men fristelsen ble litt for stor. Hehe.

Jeg overlot til mannen å velge merke og modell da han nok har mest peiling og interesse på det tekniske. Mine eneste kriterier var at den måtte ha en fin designe og god lyd. Og han landet da tilslutt på denne: Sony W4500 40''.

Og i går fikk jeg virkelig testet den ut. For en av de andre gavene jeg fikk til jul var DVD'en "Mamma Mia". Jeg må vel være den eneste her i landet av hunkjønn som ennå ikke har sett den så det var sannelig på tide.

Så jeg krøp ned i sofaen, tente fyr i peisen og virkelig koste meg med ostepopp, Cola og Mamma Mia. Egentlig så er jeg ikke så veldig glad i musicaler på film men denne falt virkelig i smak. En film til å bli glad av med herlige sommerlige bilder, deilige farger og masse flott musikk. Og ikke minst denne herlige gjengen:

I morgen begynner hverdagen igjen. Dvs jeg har en dags utsettelse på hverdagen da det er planleggingsdag i barnehagen i morgen. Kunne godt tenkte meg å bruke siste fridag til å titte litt på salget men 4-åringen min er nok ikke helt enig i den planen. Så det spørs om det ikke blir litt småpusling i huset i steden. Og det kan jo forsåvidt være greit det også.

Da ønsker jeg dere en fin start på en ny uke i det nye året 2009.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails