tirsdag 1. september 2009

NY UKE - NYE MULIGHETER

Da var nok en uke godt i gang og vi har allerede fått unna en fotball-trening og en fotball kamp.
I dag har jeg og fått vasket huset litt så her har vi ikke noe fritidsproblemer. Så nå har jeg fortjent å slappe litt av med "Greys anatomy".

I helgen var vi en tur til Lillehammer der mannen var en av gjørmemennene i Birkebeinerrittet. Dere ser han bakerst på bildet. Jeg stod i målområdet og tok bilder og var faktisk ikke klar over at han kom med på bildet. Det så jeg først da jeg gikk gjennom bildene i etterkant. Ganske morsomt. Det var jo umulig å kjenne igjen noen som helst med all den gjørmen de var dekket av.

Dagen etter rittet var været mye bedre så da tok vi oss en tur til Maihaugen der det viste seg å være barnas dag. Og det gjorde jo besøket mye mere interessant for gutta (å bare se på gamle hus er jo ikke akkurat kjempespennede for små karar). De fikk både padlet kano, sett på brannbiler, sett Asgeir og vært med på avdukning av verdens største "Knerten".

Verdens største Knerten

Eldtstemann prøver brannhjelm og føler seg nok en smule kul


Nydelige omgivelser på Maihaugen

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails