mandag 28. september 2009

SHOPPINGTUR MED PODEN

På lørdag tok eldstemann og jeg en shoppingtur til byen. Og det ble en riktig koselig tur.
Han er blitt så stor (8 år) at han begynner å få litt meninger om hva han har lyst å ha på seg og det er jo litt artig (foreløpig). Så da er det greit at han får være med når det skal handles inn klær for høsten.
Forrige uke kom jeg nemelig hjem med en bukse til han som han syntes var litt for smal, så da fikk han altså være med til byen å bytte den inn i en som falt mere i smak.
Og han fant ikke bare ny bukse til seg selv men plukket også ut en genser til sin lillebror som han mente lillebror ville like. Noe jeg synes var ganske søtt gjort. Og det hører med til historien at lillebror ble veldig fornøyd med genseren.


Da vi var ferdig på H&M gikk vi for å ta en titt på Session. Storebror er nemelig begynt på HipHop-kurs og i denne butikken selger de kule HipHop klær. Og da dette var en kosetur ble mor overtalt til å kjøpe en kul t-skjorte. Så det var en stolt gutt som gikk ut av butikken med sin første DC-genser.


Så gikk turen til United Bakeries i Bogstadveien noe som ikke var et helt tilfeldig valgt lunsjsted da Home&Cottage ikke ligger så langt unna.



På Home&Cottage ble poden trygt plassert i en stor hvit lenestol og bedt om å passe posene mens jeg skulle gå rundt å titte. Og det var jo selvsagt ikke gjort i en fei så etter en stund kom han slepende med posene opp trappen og lurte på om jeg kanskje var gått fra han.


Selv om det var en del fristelser var det kun Durance mykemiddel og litt stearinlys som ble med hjem herfra.

Da kvelden kom ble DC-genseren hengt pent opp på en kleshenger, og det tror jeg er første gang jeg har sett poden være nøye med hvor han legger/slenger klærne sine :)

Ha en fortsatt fin kveld.

1 kommentar:

UNDRING sa...

Hørtes ut som en hyggelig bytur. Ekstra gøy at barna har tatt ut klær de selv ønsker.
Ha en fin kveld

Related Posts with Thumbnails