søndag 18. oktober 2009

LYSREKKE

Nå mørknes det fort på kvelden og da er det ekstra koselig å kunne tenne levende lys inne. Forbruket av te-lys øker drastisk på denne årstiden og da er det bra vi har Ikea. Rasker alltid med meg en pakke med 200 te-lys når jeg er innom der.

For ett par år siden installerte vi en ny ovn i stua vår. Og i den anledning måtte vi mure opp en liten brannvegg i bakkant. Av diverse grunner lot vi brannveggen stoppe midt på veggen så da fikk vi en fin smal hylle hvor det akkurat er plass til disse te-lys glassene. Det skaper en fin stemning når alle lysene er tent.

I dag har jeg fått vasket vinduene og hagemøblene og er vel førnøyd med det. Godt med alt som er unnagjort. Minstemann holdt meg med selskap i hagen med pil og bue spikking. Indianere er på helte-toppen akkurat nå. I forrige uke var det brannmenn, så det skifter fort.

Men nå venter en ny uke og nye utfordringer. Hejdå.

1 kommentar:

mistin sa...

Lys er et must nå på mørke kvelder, det blir så koselig. Det minner meg på at jeg trenger flere kubbelys snart. Ha en fin uke.

mistin

Related Posts with Thumbnails