mandag 3. november 2008

Hvit julestjerne

Jeg kunne ikke dy meg. Første juleinnkjøp er i hus. Og det ble en fin hvit julestjerne kjøpt på Kremmerhuset. De har forøvrig fått inn mye flott "julestæsj" så et besøk dit anbefales.

Planen er at den skal få henge og lyse i kjøkkenvinduet.

Som dere ser så er stjernen dekorert med mange små glasskuler som nok vil reflektere lyset fint når det blir slått på.

Og stjerna måtte jo selvsagt prøvehenges i vinduet. Her henger den litt høyt oppe men et lite inntrykk får en jo.

Da er det bare å vente en måneds tid før den kan henges opp for alvor. Gleder meg allerde til det.

5 kommentarer:

cam sa...

Det var en flott julestjerne!! Skjønner at du gleder deg til å henge den opp:)

Liker bloggen din..Greit at jeg linker deg, sånn at jeg finner tilbake til deg?

www.hjertelig.blogg.no sa...

Herlig! Jeg er så glad for at MANGE tenker på julen her inne i bloggeverden:)

Selv elsker jeg disse tidlige vintermånedene - og julestemningen er på topp nå.

Julestjernen din var flott:) I fjor nektet jeg nesten å ta ned ulestjernen i kjøkkenvinduet når julen var over - det er så koselig med fine ting i vinduene...

Klem Hege

Gamlå sa...

Skikkelig fin denne var!!

Solveig sa...

For ei nydelig julestjerne:)
Den var virkelig fin,
likte perlene så godt.
Nå er det ikke så lenge igjen nei;)

Ha en fin fin dag.

pepperkverna sa...

Kjempefin julestjerne. Hege

Related Posts with Thumbnails