onsdag 5. november 2008

Riga-tur

På fredag drar jeg på jente-tur til Riga. Jeg har aldri vært i noen av de baltiske statene før så det blir spennende.


Vi har allerede lagt en liten slagplan for oppholdet. Når vi kommer frem på fredag bærer det rett på Kolonne SPA hvor det venter oss noen avslappende timer med diverse behandlinger. Prisene her er jo helt andre enn hjemme i Norge så dette må utnyttes. :)

Og da er vi selvsagt klare for shopping og seightseeing på lørdag. Jeg har hørt at gamle-byen i Riga skal være fin så den må vi nok sjekke ut. Dagen avsluttes med en bedre middag på en passende restaurant.

Og kanskje ender vi opp her på Sky Bar som vistnok er et perfekt sted for en paraply-drink.
På søndag rekker vi nok en tur på Kolonna SPA før vi vender nesen hjem igjen.


Garden Palace Hotel, hvor vi skal bo. Det er et 4-stjernes hotel så det skal nok duge.



Et stemningsbilde fra jul i Riga. De har nok ikke satt opp jule-treet ennå men litt jule-shopping skal det nok bli en råd med.
Så da gjenstår det bare å se om slagplanen holder. So long.

6 kommentarer:

Ingunn sa...

Så herlig!!!jeg var i Riga tidligere i år!Skikkelig bra by. Trivdes veldig godt der jeg!....Vi var innom en sjokoladebutikk/cafe når vi var der. Den var virkelig å annbefale. Tror det var emilegustavs den het. Sjokolade i alle mulige fassonger.HERLIG!!!
Kos deg masse!;)

Hilsen Ingunn

moa sa...

så deilig, med jentetur!
god tur, og kos deg masse.
klem fra moa

Ida sa...

Så deilig! Du får ha riktig god tur - NYT hvert sekund :) !!

Skikkelig fin og variert blogg du har - masse fine bilder, god smak og deilige delikatesser :-)

Her kommer jeg tilbake!

Klem fra Ida

Vår lille hage sa...

Kos deg! Og nyt helgen. Det hørtes deilig ut!

Klem

Marianne sa...

Riktig god tur, det er alltid moro å være på reise og se nye steder!

Anonym sa...

Hei,

Vi ønsker å komme i kontakt med gode, norske interiørbloggere.
Supert om du vil sende meg din mailadresse - dersom du ønsker å holdes oppdatert om våre interiørkunder.

Mvh
Trine/Star PR
trine.thorbjornsen@starpr.no
www.starpr.no

Related Posts with Thumbnails