søndag 1. november 2009

FARVEL OKTOBER, VELKOMMEN NOVEMBER



Da sier vi farvel til Oktober og velkommen til November. November er egentlig en ganske traurig måned synes jeg. Mørk og kald og ennå ikke noe snø som kan gjøre den lysere. Og ettersom vi nettopp har stillt klokkene til vintertid oppleves kveldene ekstra mørke.

Så da er det opp til en selv og gjøre den så lys som mulig. Tenne i peisen, tenne stearinlys og kose oss med å kikke på litt lyse interiørbilder mens vi så smått begynenr å vente på jula.



Så med disse inspirerende bildene ønsker jeg alle en lys november måned. Og fortell gjerne hvordan du gjør den lysere.

1 kommentar:

Tone sa...

Enig med deg i at november kan være litt traurig, ja. Jeg tenkte jeg skulle prøve å gjøre den litt lysere ved å forberede julekalendrene til de tre barna mine. Skal prøve å være litt tidlig ute med den i år. Og slike ting er jo litt kos å holde på med hvis man føler man har god tid. Og så finnes det jo mye koselig håndarbeide man kan holde på med da... Ha en fin uke :-)

Related Posts with Thumbnails